Hírek 2017

OKT
31
Felkerültek a honlapunkra az új DAS107PLUS automatika telepítési útmutatója, összeszerelési leírása és felhasználói kézikönyve. Letöltések - Telepítési útmutatók  
bővebben »
OKT
13
Novembertől elérhető a Ditec Entrematic új automata üvegajtó rendszerek automatikája a DAS107PLUS. Főbb jellemzők: - 160 kg mozgatott súly (2 ajtószárny esetén) - 1 m/s nyitási sebesség (2 ajtószárny esetén) - 120 mm magas automatika ház - Öntanuló (ön programozó) digitális
bővebben »
SZEPT
18
Hamarosan bemutatjuk a Ditec Entrematic új automata üvegajtó operátor típusát, a DAS-t.
bővebben »

további hírek

 

hírlevél feliratkozás

email cím:

 

 

Videók

 

 

Kulcsszavak

Garancia

Jótállási feltételekDitech garancia

A jótállás kiterjed a fogyasztói szerződés keretében vásárolt tartós fogyasztási cikkre a 151/2003 kormányrendelet alapján a Magyar Köztársaság közigazgatási területén.

Az Automata Bejáratok Specialistája Kft által forgalmazott  DITEC márkajelzésű termékekre alapesetben 12 hónap garanciát vállal, amit karbantartási szerződéssel hosszabbítható lakossági termékek esetén maximum 5 évig, ipari termékek esetén maximum 2 évig.

A bővített garanciaidőnek kötelező feltétele,hogy a karbantartást a DITEC által minősített szakkereskedő vagy viszonteladó végezze el az alábbi rendszerességgel:

Lakossági motorok esetén: minimum 12 havonta

Lakossági motorok esetén,de társasházi felhasználásnál: minimum 6 havonta

(OBBI, LUXO, ARC, FACIL, CUBIC, CROSS5-8, Neos)

Ipari motorok és sorompók esetén: minimum 6 havonta

(QIK-CROSS18-19-30)

Automata ajtók és nyíló ajtók automatikák esetén: minimum 6 havonta

(REX, VALOR, WEL, SPRINT, DAB105-DAB205)

Ipari PVC gyorskapuk esetén: minimum 6 havonta

(Smart, Sector, Traffic)

Ipari kapuk esetén: minimum 6 havonta

(LISBON)

A garancia érvényesítéséhez a  karbantartást elvégző cég Karbantartási Jegyzéket kell vezessen amit be kell mutatni az ABS Kft. szervizében!

A termékcsoportok karbantartási utasításai és a karbantartási lap innen letölthetőek!

Bővített garancia:

Amennyiben az alább felsorolt termékeket minősített DITEC szakkereskedők és viszonteladók telepítik és karbantartják úgy a garancia idő  60 hónapra bővül:

Nyílókapu automatikák:
OBBI, LUXO, ARC, FACIL, CUBIC

Tolókapu automatikák: CROSS 5EH, CROSS 7E, CROSS 7EH, CROSS 8E, Neos300, Neos400, Neos600

Garázskapu automatikák:

GLOBE 7L, GLOBE 10L-10VL, TOP603H, TOP903H

A termék garanciális ügyintézésével (esetleg a termék visszavásárlásával ) minden esetben a szakszervizünk foglalkozik.
A nem garanciális okból történő az ügyfél kérésére történő visszavásárlást cégünk a beszerzési értéken tudja visszavásárolni.
A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe. Ezt az ügyfél megrendelésére külön díjtétel felszámítása ellenében vállaljuk.

A jótállás és a szavatossági igény a Budapest 1211 II. Rákóczi Ferenc út 335/A. alatt üzemelő szakszervizben érvényesíthető Szerviz nyitva tartás H-P 8-17 óráig.

Alkatrészek illetve kiegészítők vásárlása esetén nem a DITEC termékekhez kapcsolt inkompatibilitási problémákra semmilyen garanciát nem vállalunk.

A telepítő a jótállási igényét a terméken elhelyezett azonosító címke, és a számla bemutatásával érvényesítheti.
A terméken szereplő azonosító címke, számla hiánya, sérülése, vagy annak bármilyen utólagos javítása, törlése, átírása, valótlan adatok bejegyzése a garancia érvényességének elvesztését vonja maga után.

A felhasználó a jótállási igényét telepítő által átadott lepecsételt garanciajeggyel érvényesítheti, a telepítőnél.
A garanciajegy hiánya, sérülése, vagy annak bármilyen utólagos javítása, törlése, átírása, valótlan adatok bejegyzése a garancia érvényességének elvesztését vonja maga után.

Garanciavesztés további okai:

– A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai látható sérülés.
– Nem rendeltetésszerű használat.
– A termék gyári leírásában meghatározott paramétereket meghaladó mechanikai illetve elektromos terhelés, egyéb nem a célnak való felhasználás
– Helytelen tárolás
– Elemi kár okozta meghibásodás
– A termékben végzett telepítési, javítási, szerelési munkálatokat nem az azokat elvégez ni jogosult megfelelő jogosítványokkal rendelkező személy, hanem harmadik személy, vagy a vásárló végezte el.
– Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.

Nem garanciális hibák.
– Inkompatibilitási problémák
– Természetes  elhasználódás

A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel, kivéve ha a hiba nem garanciális jellegű volt.
Ha a termék javítását kéri a javítási határidő 30 munkanap, amelybe nem számít bele a beadás napja. A 30 napot meghaladó javításnál a vevő kérésére a terméket kicseréljük.
A javításra beadott terméket cégünk 30 napig tuja díjmentesen tárolni ezt követően tárolási díjat számolunk fel.
Az alkatrészellátásról, javítószolgálatról cégünk a 351978 MT rendelet szerint 8 évig köteles gondoskodni.
Ha a javítás során kiderül, hogy a hiba nem garanciális jellegű, úgy cégünk fenntartja a jogot magának, hogy a mindenkori szervizóradíjat számítsa fel.

Belső szervizdíj
6 000 Ft+ÁFA/óra

Külső helyszínen történő szerviz díj
9 000 Ft. +ÁFA/ óra

Bevizsgálási díj
5000 Ft+ÁFA / darab
Kiszállási díj 85 Ft/ km+ÁFA
Budapest 25 km-s körzetében 8 000 Ft+ÁFA /kiszállás

Letöltés: Jótállási feltételek

Comments are closed.

Kapcsolat

Cím: 1211 Budapest
II. Rákóczi Ferenc u. 335/a
Tel: +36-1-278-40-60
Fax: +36-1-276-15-71

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek 8 - 17 h-ig